Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 27 Feb 2025 13:07:56 +0200

Tere!

Tori Vallavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 2511271/01911 
aadressile Pärnu maakond, Kilksama küla, Kirjuta tee // Nurme küla, Kirjuta 
tee T2 // Tori vald, Kilksama küla 6 // Lomba tee // Lomba tee T2 // 
Veermiku tee // Velje tee, Pärnu maakond, Nurme küla, Kirjuta tee T2 // Tori 
vald, Kilksama küla 6 // Lomba tee // Lomba tee T2 // Veermiku tee // Velje 
tee // Kilksama küla, Kirjuta tee, Pärnu maakond, Tori vald, Kilksama küla, 
Kirjuta tee // Lomba tee // Veermiku tee // Velje tee, Pärnu maakond, Tori 
vald, Kilksama küla, Kirjuta tee // Lomba tee // Veermiku tee // Velje tee, 
Pärnu maakond, Tori vald, Kilksama küla, Kirjuta tee // Lomba tee // 
Veermiku tee // Velje tee, Pärnu maakond, Tori vald, Kilksama küla, Kirjuta 
tee // Lomba tee // Veermiku tee // Velje tee, Pärnu maakond, Tori vald, 
Kilksama küla, Kirjuta tee // Lomba tee // Veermiku tee // Velje tee 
(Veetorustik, Kanalisatsioonitorustik, Reoveepumpla, Tuletõrjehüdrant, 
Tuletõrjehüdrant, Tuletõrjehüdrant, Tuletõrjehüdrant) ja soovib teie 
kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Avalikult kasutatava tee kaitsevöönd

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27281098>  (menetlus nr: 
476000), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 10.03.2025 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Tori Vallavalitsus) või menetleja (KRISTI KALISTE) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister